Comunicat de presă
Comuna Petrova a semnat în data de 16 iunie 2022 contractul de finanţare pentru proiectul: „Dotarea unităților de învățământ preuniversitar de stat cu echipamente de protecție medicală de tip măști de protecție medicală, dezinfectanți, precum și alte echipamente de acest tip, necesare pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2 în Comuna Petrova, judetul Maramureș” în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare, Componentă 1 – Apel: POIM/964/10/1/Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale/1/Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale, număr contract 1545/16.06.2022.
Valoarea totală a contractului este de 237.163,97 lei, asistența financiară nerambursabilă fiind finanțată integral prin Fondul European de Dezvoltare Regională (100%).
Perioada de implementare a proiectului este de 25 luni.
Obiectivul general al proiectului: Asigurarea desfășurarii în bune condiții a serviciului public de educație prin asigurarea de echipamente de protecție medicală precum și alte echipamente de acest tip necesare pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.
Obiectivele specifice ale proiectului, care vor duce la atingerea obiectivului general, sunt:
1. Reducerea riscului de infectare cu coronavirusul SARS-Cov-2 fapt care ar pune în pericol desfăşurarea în condiţii normale a tuturor activităţilor didactice necesare procesului de învăţământ – pana la 0%
2. Dotarea salilor de clasa cu echipamente de dezinfectare a aerului si suprafetelor astfel incat accesul elevilor la clasa sa se faca in deplina siguranta din punct de vedere sanitar.
Rezultate aşteptate în urma implementării proiectului:
1. Achizitie masti chirurgicale de protectie – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
2. Achizitie manusi chirurgicale de protectie – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
3. Achizitie dispensere automate – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
4. Achizitie covoare dezinfectante intrare – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
5. Achizitie sapun lichid antibacterian – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
6. Achizitie clor dezinfectant pentru podele si toalete – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
7. Achizitie dezinfectant pentru suprafete (banci, catedre, geamuri, etc) – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
8. Achizitie lampa UVC antibacteriana – rezultat asigurarea dotarilor si echipamentelor necesare in contextul gestionarii crizei COVID 19.
9. Achizitii servicii de consultanta – rezultat asigurarea gestionarii corespunzatoare a procesului de implementare a proiectului.
10. Achizitie publicitate proiect – rezultat asigurarea actiunilor obligatorii privind transparenta pentru proiectul finantat din fonduri europene, conform prevederilor manualului de identitate vizuala.
11. Achizitie servicii de audit – rezultat asigurarea pistei de audit si certificarea de catre un auditor independent (printr-un raport de audit) a documentelor de plata aferente proiectului.
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin
Programul Operațional Infrastructură Mare
Date de contact:
Adresa: str. Principală nr. 792, județul Maramureș, România
Telefon: +40 (0) 262363130
Fax: +40 (0) 262363021
E-mail: primariapetrova@yahoo.com